pengar..

hmm frågade pappa om pengar, men nej där gick det inte framåt.. så då frågade jag mamma om pengar men nej där gick de inte heller framåt så jag vet inte vad ja ska göra...
det kommer nog inte att gå bra de här..
jag måste nog sätta stopp för mina shop tankar :S..
för att ja måste köpa nåt hela tiden.. frå sluta röka :S.. haha
det här går inte bra bra..
men ska snart övningköra hem om ja nu får göra de.. för mamma är grinig idag!.

Jag tänkte ringa frida när jag kommer hem så kan vi nog åka hem till henne o tjöta lite.. =) kanske gå o gå lite för det är jag sugen på:P ska gå ner lite i vikt :P..
Men nu ska jag dra härifrån.. får skriva när ja kommer hem det kommer välk bli bråk hemm omekonomin ... :S
jaja ha de br pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0