ont i magen =(

vaknade vid kanske 12 imorse , sen fick jag en sådan kramp i magen så jag visste inte vad ja skulle ta mig till.. jag ska kolla upp mig hos läkaren för att sådan här mag ont får jag hela tiden.. jag tror att det är magkatarr.. eller magsår.. n¨got fel är det !. för det blir speciellt när jag har spänt mig, är nervös o är stressad o stressad är jag nästan varje dag :P.. haha så ja vet inte faktikst..

men idag ska jag ringa pappa efter lite pengar, måste köpa bh o jeans :P. det måste juh bli något nytt.
om jag då får pengar så ska jag åka till nordstan o köpa det med mamma o royna i think..
jag skulle ientligen åka till backaplan med fridanu på morgonen men de blev inte så för jag är jätte orolig för min mage :(. kan knappt stå när jag fåt mina kramper för det gör ont ända till ryggen .. :S
ah de är inte kul..

ja ja , sen ska jag åka hem idag oxå. har juh sovit hos royna idag. så ska hem o städa mitt rum o bädda rent min säng o så :D! gott!

Men men skriver senare ! puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0