O herregud vilken fest !

ja va ska jag börja .. jag o elin åkte till lottie för att göra irodning oss o göra mat o sådant så det gjorde vi och det blev faktiskt bra :D!.
började dricka vid halv 8 o sen började folket rulla in vid 8 tiden där.. sen vid 9 så var an redan full.. skulle slutat dricka där men klart man inte gjorde de ..
blev så full att jag fåttminnesluckor o grejer.. usch hört massa saker som jag gjort fy fan va pinsamt,.

sen så tappade lottie hennes mobil i henne drink =( stackarn.. den funkar inte utan den är verkligen helt stendöd! .. stackarn.. hon ska in till stan imorgon för att se om hennes försäkring täcker mobilen så att hon kan få n ny.. ärligt talat de e synd om henne för om det skulle varit min mobil så skulle jag dött..

hahah men nog om de ,. för jag vill bara glömma den kvällen!..

MEN MEN  är hungrig :(. ska fråga lottie om jag kan göra pytt i panna..

men BAKIS IDAG iaf hahahah..

fy fan såhär bakis har jag inte varit på länge..

 men ha de bra :) puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0