Nu började allvaret. :O

okej gick up vid 8 idag när min buss gick 20 i 9 :P så fick stress duscha o sen lunkade jag till bussen..
började vid halv 10 och slutade 11 :D kan de bli härligare på fredagar ? :P nej ! verkligen inte..
alltså de är den härligaste dagen på hela veckan speciellt idag för då vet jag vad som väntar imorgon ! :D yey! .
men men ..
Kollade lite på kissies blogg, alltså hon håller på med blondinbella alltså..
kan hon inte bara vara normal men nej , hon måste ha bloggbråk för att komma högre upp.. för då får hon mer läsare de är som amir, han håller på att försöka få bloggkrig med kissie för att han vill ha mer bloggläsare.. :S ..
aaah de är både sjukt o roligt.. fattar inte ens att man läser de :S .. haha

Nej men nu så ska jag dra å sola i think :D !
piss pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0