movie time

ja alla blogläsare nu ligger jag i sängen o ska sova, det ska bli härigt.. =D,
har kollat på lite film med conny o becca som höll mig sllskap här :D trevligt trevligt..
vi har kollat på jag vet vad du gjorde förra sommaren o fired up,
ah den första filmen borde ni juh veta vad den handlar om ..
men fired up den rekommenderar jag om ni gillar rolia filmer :D den var svin bra :)
de handlar om två killar som är med i ett fotbollslag och en kväll får dom höra utav cheerleders att dom ska på cheerleders läger och på det lägret är det runt 300 tjejer.. och dit ska juh såklart killarna så dom får plats i laget och börjar gå på de här lägret ! :D as rolig ni får e den för annars berättar jag för mycket ..

kanal 3 dampade förut .. jag som ville se the pianist .. den e så jäkla bra den filmen, mycket känsor i den.. en väldigt bra film iaf..
hmm ja de gick sådär med örondropparna idag men det gick .. men usvh vilket helveti de e ,, ;O
ska bli skönt att fredrik o jessica kommer hem imorgon så att fredrik kan göra de hahaha ! :P

ja ja men nu skaa jag kolla viadrelite ibloggar o sen så ska jag försöka sova :D

but god night bitches ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0