Movie time and maybe bed time

nu har jag och Julia kollat på en film som heter inkheart, svin bra var den, den var en äventyrs film men den var verkligen jäte bra..
det handlar om en man och hennes dotter o mannen är då en silvertunga ( en som kan läsa figurer ur böckerna till deras tid) ich p hade han gjort det med en bok som hette inkheart och då hade mamman till dottern åkt in till boken och dom onda som han läste från kapitlet åka till deras tid..
och sen skulle dom rädda mamman , nu ska jag inte bertta mer för ni får se den själva ! . rekomenderar den iaf.
kollar på någon konstig film n på tv :S Barely legal, hmm ah vet inte ens vad den handlar om men de tycks typ att dom ska göra porrfilm or something :P . haha !

hade nog tänkt att sova strax. gå o lägga sig och bara sova :D !
jag gjorde juh örondropparna på terror och det gick bra men han var juh helt galen.. fick juh sitta på han och sådär .. det var lite obehagligt men det måste göras .. för annars blir han juh inte bra. morgon o kväll ska det tas så tidigt o så sent som möjligt ..
minst 2 droppar .. :P
Men de gick bra.. men inget man ser fram emot precis :P

Ja ja imorgon blir jag helt själv här i huset .. tråkigt men men ..
Ja ja hörs mer imorgon ska ut o ta en cigg nu iaf..
men göd natt blogg läsare :) ! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0