Lottie o uppdateringen inte på topp.

hm jadu ja vet inte om jag har så mycket att berätta om det har hänt så mycket faktsikt.. var i stan dagen efter jag hade fikat med gabbi o ida och då var jag där med, bex, frida, elin, amanda daniella, sandra, malin o kim o några,,
så när vi kom in till stan så drog vi o kollade på petter vid kungstorget. Där satt vi och jag kom in på 18 år delen :P så det var rätt härligt men sen drog vi därifrån efter kanske 1 timme eller något för vi skulle titta på europe, men jag kan säga det när jag o sofia o frida skulle kolla på det så var de så knökat med folk ända ner till valand :O .
så vi ställde oss bakom vid museumet... man hörde dom jätte bra men man kkunde inte se dom men de var juh inte de som var huvudsaken :P.

men iaf så åktee jag hemåt vid kanske halv 1 på natten mamma kom och hämtade mig o frida -
sen hämtade jag o mamma becca o conny inne vid hålanda,.
sen åka jag hem å sov.. sen har det inte hänt mycket igår satt jahg o mös med mamma o moster..
så idag drog jag till lottie :D
ska sova här , det ska bli gött. nu sitter lottie och sjunger sing star ssom hon har blivit lite nördig på nu vart har gituar hero tagit vägen :O ? hmmm lottie du får skärpa dig nu ;) !
jaja men nu ska jag dra iaf .. ska nog ut o röka o ta en samarin .. börjar få sur uppstötningar .. inte bra !

ja ja men ha de bra !

och Ida det med privat nummer , jag glömde skriva med handlingen till rubriken men det är så att på nätterna så har jag alltid fått massa missade samtal med privat nummer o jag undrar verkligen vem de kan vara :S ..
men nu fick du förklaringen där :P.

ja ja pussss  !

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha, guitar hero finns kvar! Du ska bara veta.. ;) Blivit en riktig nöööörd känner jag..

2009-08-17 @ 02:07:15
URL: http://beatingheart.blogg.se/
Postat av: Ida

haha okej då fattar ja:P

2009-08-17 @ 12:30:59
URL: http://mixxde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0