Lotta på liseberg o veronica maggio

igår så skulle ja ietnligen åka till liseberg o se salem al fakir med Lottie, men det blev inte så så jag åkte in med Frida o dom istället.
Det var allt trevligt, han är lika bra live som e annars ! mmmh like like like ! .
så det ångrar jag inte.., sen fick jag stå brevid 2 alkisr hela tiden, andades in den äckliga lukten.. :P, han höll på att skrika hela tiden * fy fan va tråkiga publiken är , de här är juh för fan svergie , jävla idioter e ni allihopa inag sjunger juh. tråkiga!* hahaha alla sjöng typ o så men bara för att han var full så ska väl inte alla andra vara de :S ?
Ja ja skit samma.
idag blir det iaf att dra till stan o kolla på veronica maggio med lottie, det sak  bli kul :D !
undra om man ska göra något efter det eller om man ska hem .. hmmm jadu ja vet inte..
det får bli något att tänka på ... :S

Men nu ska jag göra mig iordning för jag måste hinna med bussen till stan !:D ha de gött !  pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0