Ida har alltid rätt =P

Idag så orkade jag verkligen inte åka till skolan,, orkar inte vara med på något vingslag eller vindslag.. tråkigt men jag ville för jag ville ställa upp för klassen o så hade jag dåligt samvete bara... blää men men .. var ute vid havet istället.. har fått lite färg nu :D !
jag o lottie pratade jätte mycket om lördagen för vi längtar juh sönder ! :D
det kommer bli skit kul ..
jag längtar till jag ska byta om till min fina klänning o gör iordning mig ! längtar..

men längtar man efter något gott väntar man aldrig för länge ! :D

ja ja jag o lottie badade var verkligen skit kallt i havet ! men efter att ha gått upp o ner hela tiden så var det okej !
bränt mig på ryggen men de gör inget bara jag inte bränt mig på bröstet o ansiktet så e de luungt ! .

vanlig skoldag imorgon då men har bara 1 lektion.. så de e juh ingen fara .. funderar på om man ska sova hos lottie imorgon men nee hon ska juh jobba på lördagen då e det lika bra att jag är hemma o tar de lungt å packar å så :) !
gott gott ..

det är redan fredag imorgon.. sjukvård ska vi ha på lektionen imorgon med.. tror de kommer vara en rolig kurs :D ! får se .

Men synd imorgon om jag inte kommer in sen o skriver ! . ha de gött . puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0