grinig Lottie o snart hem

skulle vakna vid 10 ida men jaa så blev det inte.. hade så jäkla ont i halsen när jag vaknade så jag trodde jag skulle dö ..
men men så ringde jessica mig och vi pratade lite grann.. för min bok 'är borta o jag vet inte vart den har tagit vägen :S .. den m¨åste vara där uppe för att hemma ligger den inte..
men Lottie är grinig idag iaf. hon har varti lite grinig sådär .. men det är hon alltid så säger hon alltid att * NU RÄCKER DET * hahah ..
ja hon e rolig ..
men nu sitter hon o spelar gituar hero :P ..
hahah hnu har hon kommit igång igen kan man säga  ..
ska åka hem sen , städa o så eftersom skolan börjar om 2 dagar :I usch säger jag bara.. jag längtar till klassen men plugget längtar jag int etills..
är stressad för vårat projet arbete... s¨nu får jag o Ida sätta in en raket i röva o fixa det här :P .. !

börjar kl 09 00 på onsdag till kl 15 00
hmm ja ja sen e det vindslaget på torsdag börjar kl 09 00 då med .. sen har vvi redan en riktig skol dag på fredag med vanliga lektioner.. tråkigt men men..

fest på lördag.. ni får kolla på facebook så får ni se !
gött mos.
längtar faktiskt ..
lite peppad..

nu fick lottie luft här hahah ' va skriver du om* hahaha ..
vi e lite griniga på varandra :P ..

men men nu ska jag kolla lite facebook.. men jag skriver när jag kommer hem sen :D! ha de gött
pussss <3

Kommentarer
Postat av: Ida

alla säger att vi börjar halv 12 på onsdag:O

2009-08-17 @ 20:16:54
URL: http://mixxde.blogg.se/
Postat av: Emelie

jasså:S för de står på shemat att vi börjat 9 :S

2009-08-17 @ 22:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0