God morgon =)

Hmm vaknade vid typ 1 kanske, gick och la mig igår vid 5, kollade på posiedon o face off :) ,
Igår vid typ halv tolv så gick jag och mötte Elin, tog en cigg och pratade, vi pratade om allt, hennes olycka hon har varit med om och tatueringar och ja allt :) , jag sa till pappa att jag bara skulle vara ute en liten stund, vi kollade på klockan och d å var klockar halv 1 :P , vi hade varit ute i en timma men de kändes som max en kvart :P. det får vi göra om :) !

Idag så ska jag städa lägenheten och sen så ska jag in och duscha och ta på mig kläder , sen blir det nog att åka till nödinge och ta en kaffe med Frida =) , ska bara vänta tills hon har jobbat =) .
Inatt ska nog jag  ta en promenad , kan fråga om Elin vill hänga med :) . för nu ska jag börja med promenader för jag somnar itne på kvällen, och jag tror att det är bara för att man motionerar för lite..

på torsdag åker jag till jessica, ska passa Terror hela helgen igen.. =) . hoppas bara att någon kan följa med mig =) . för det är så hemskt tråkigt att vara där själv :P.
men men om inte lottie kan så får jag väl fråga Frida eller nåt =) ! .

Ja ja nu ska jag dra lite, men jag gjorde om en bild till. på mig och den underbaraste människa! :D Lottie ! :D




Kommentarer
Postat av: Charlotte

haha schnyyyyggt! inte för att bilden är speciellt fin från början men! :P<3

2009-08-03 @ 17:55:57
URL: http://beatingheart.blogg.se/
Postat av: Knoppz

Hahaha ja ja ! :P

2009-08-03 @ 22:16:51
URL: http://knoppz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0