Första dagen i skolan o stan med L !

ja idag var det den första skoldagen.. hade en fasa för att gå upp på morgonen o veta att skolans dörr väntar att öppnas för mig NOOO! .
men det var härligt att träffa allihopa.. nu så har jag skit ont i halsen så vet inte om jag kommer komma imrgon .. vill komma men de är så jäkla jobbigt .
ja ja får se va jag tänker göra..
åkte till stan med Lottie efter skolan eller ja vi åkte hem till mig först för att äta, för jag är tvungen att äta innan jag åker till stan för jag tål typ inget.. eftersom jag e gluten o hon skulle äta subway ! :P .
men men sen så gick vi in på h&m för att jag hade sätt en jätte fin baddräckt där men den va otroligt ful på .. haha så gick in på Gina tricot o köpte en jätte fin klänning som jag antagligen ska ha på mig på lördag då det roliga bröjar ! :D !
men nu ska jag dra mig iaf.. kanske ska åka iväg.. :P hm hm hm ..

puss puss o kram ! =D

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan va du ljuger:O Du vill inte komma idag, de sa du igår.Så vi vet att du kommer vara sjuk idag:S SVIKARE! HAHAH

2009-08-20 @ 07:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0