Fika o privat nr ?

igår så gick jag o Elin ut opromenerade , jag sa att jag skulle komma o blogga efter 2 timmar men jag kan juh säga att det tog 3 timmar o 30 min.. och sen hade jag bråttom för att jag skulle till stan o möta upp Ida o Gabbi där.
Jag missade kanske 2 bussar men sen den tredje bussen hann jag med :P
som tur var för annars hade jag nog blivit dödad :P
haha
Nej men sen när jag kom dit så fick jag höra lite vad som hade hänt o sådant :)
Sen kollade dom in killar lite grann :P ,och gabbi hon gick runt och klagade att hon hade ont i sina fötter .. så nästa gång gabbi, ta inte på dej klack skor :P ,  så skulle vi leta efter kafe vanilj och vi hittade det till slut men det var så mycket folk där så det blev det inte ist så hittade vi ett kafe som hette kafevallgatan :) den var allt mysigt, dit får vi gå mer :) ! , vi pratade om gamla minnen och sådant ! så det blev mycket skratt..
Sen kollade vi på några som trummade på trummor :) dom var riktigt bra ! . tummen upp..

Sen var jag tvungen att åka hem, varför säger jag inte :P , så då gick vi mot centralen, och väntade på våra bussar där.
men allt var jätte mysigt :) tack för en bra kväll !


Nu måste jag börja göra iordning mig :) ska kanske till stan idag ! agian !

Pussss !


                                                    Gabbi men sin latte :P


                                 Ida med sin Cola, fast den syns då inte :P!




Kommentarer
Postat av: Ida

Hmm ja fattar inte rubriken: privat nummer? De står inte nått med privat nummer lr har ja missta de? :P

2009-08-16 @ 01:08:32
URL: http://mixxde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0