dålig uppdatering..

j de har allt vart dåligt med uppdatering här men igår så kom jag till jessica o fredrik vid kanske 7 tiden där .. jessica skulle ut så johanna o två till var här. var med o förfesta sen så drack fredrik, jag o hans kompis conny lite.. trevligt var de fast de blev för mycket. Men vaknade typ vid 8 imorse, fast låg kvar till typ 10 :P ^^ halv sov lite sådär.. gott.. ska snart gå o lägga mig igen, ja vet att de är skit fint väder men gick o la oss vid 5 och vaknade 8:s de e inte många timmar de .. :P så e lite trötter.. nu kollar jag på våra bästa år :P, hahah så jäkla långvarig serie alltså.. :P men men =).. Nu ska jag göra något att äta, någon lunch :). men ha de gött puss puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0