Dålig uppdatering igen !

god morgon dog morgon, nu har det varit dålig uppdatering, och det förlåter jag för :P
idag så ska jag o lottie åka till liseberg o kolla på salem al fakir :D ! så jäkla roligt..
jag längtar verkligen :D !
Sen imorgon , då ska vi kungtorget o kolla på veronica maggio :D ! lovlie :D !

jag trodde det skulel vara regn idag men nej, solen vill titta fram men dom här tjocka molnen hindrar den :( !
Men iaf, nu ska jag kolla bussar så att ja kommer att hinna vara framme i nisse vid ungefär 18:35 ..
då ska jag möta Lottie !  har inte träffat henne heller på länge.. det e fan inte bra .. :P
ja de ska bli kul iaf.
men nu så måste jag gå ut o känna på vädret om det går att ha på sig leggins eller om man måste ha på sig jeans .. :P

Jag sak äta frukost också .. men jag kanske kommer in sen å skriver.. :D !
ha de pusss puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0