Boken HITTAD ! :D + gladare Lottie :P

nu blev jag glad nu e min bok hittad , fredrik o jessica hade  den hemma hos sig. fredrik hittade den .. yes bu e jag glad igen.. så jag o mamma kommer väl åka upp o hämta den senare eller något.. men först måste hon komma o hämta mig.. hehe men hon skulle ringa när pappa kommit hem..
+ att lottie e lite gladare nu men hon sitter forfarande vid gitarren :P hahah ..
men jag längtar till på LÖRDAG.. hoppas bara de är folk som kommer niu ...
hehe men de gör de . i hope..



men skulle bara skriva att jag hittat boken :D yeah...


ha de gött pussss

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hahaha du får mig att låta som värsta PMSkärringen! Är jag det? Hahaha

2009-08-17 @ 18:06:42
URL: http://beatingheart.blogg.se/
Postat av: Emmme

nej du är verklien inget pms kärring :D .. du var bara lite grinig :P

2009-08-17 @ 22:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0