Biskop o terminalen, never again. No WAY!

igår så vart de en lång dag.. skulle bara åka till Frida o ta en kaffe :) lite mysigt så. men istället så stack vi till jenna och hämtade en mobil som frida skulle köpa utav henne.
Vi var ute och gick lite med hundarna, ronja o biffen. ( magnus, daniella, jag o jenna ) .
Sen så fick vi idén att dricka , just då lät de bra men allt blev bara krångel..
ingen hade något att dricka och så.. så jag o Frida drog till Rosa och drack lite där,  sen drog vi in till stan för vi skulle på fest där med daniella och några stycken.. ! men jag säger bara de. vi stack direkt bara massa fjortisar ! :P jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig :P .
Så då drog vi vidare till biskop, där det var ännu värre.. i början var de bra, då var folket trevligt och så, alledes lugnt. men så började alla bli fulla ( utom jag ) .. så då började alla killar bara klänga på en, skulle hålla på hela tiden så vi drog därifrån.
och när vi står och väntar på spårvagnen så kommer dom igen och vi tänker bara ( men NEJ!) . men de var bra att dom kom för att de gick inte spårvagnar till ett visst datum, så vi hade kunnat stå där hela morgonen :P .
Så då tog vi bussen till drottninggatan och skulle kolla när bussarna gick från nils, hmmm såklart att man har otur !
kl 07:04 gick bussen så vi tänkte att vi skulle ta spring taxi men den idén försvann lika fort igen:P.
så vi satt där inne på nils och alla typ sov. och vi pratade lite vi 4 tjejer för att hålla igång oss för alla var skit trötta ! .
Och då sitter det en alkis gubbe brevid oss och skriker att vi ska hålla käften eller sätta oss på en annan bänk om vi inte ska till uddevalla :S
sen pratade han med sig själv i sin mobil, och sen ringde det på riktigt och då svara han " välkommen till hönshuset"..

Sen så kom ett par killkompisar till daniella förbi och då stod vi där och tjöta med en jäkla taxi som vägrade köra oss hem.
han var skit skum, han fattade inte ens vad han pratade om.. han bara skrattde fort vi sa något ..
sen orkade jag inte så då åkte vi iväg så att dom fick äta mc donalds. Väntade bara på att kl skulle slå 07:00 så att vi kunde ta bussen någon gång så att jag skulle få åka hem.

och när bussen kom, jag har nog aldrig varit så glad på länge ! =)
sen när jag kom hem hade jag så ont i fötterna, hade gått med klackskor hela kvällen/natten! .
så nu blir det itne klackskor på länge, i hope!.
ja idag så vaknade jag iaf vid 4 ungefär.. :)
Fast är svin trött nu.. ska snart möta en kompis och ta en cigg sen går jag hem o lägger mig i min sköna säng :) !
Men som sagt aldrig mer som den kvällen igår. herre ! .
Jag har nog aldrig varit så trött o äcklad på folk som jag var där! :O .

Ja ja men nu ska jag dra ! . ha de bra :) ! pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0