4 månader kvar...

Om ungefär 4 månader så fyllerjag år .. ville vara 18 nu, kom o tänka på de eftersom min syster kanske ska ut ikväll.. vill också :P.
Men iaf, snart ska jag dra mig till bussen typ, jaghar precis duschat å sådant där :P.
Och jag åt till frukost idag, tvp mackor o ett glas fil..
Jag är tröttis idag :P..
jag ska ta bussen (600) till lödöse museum sen så ska jessica o dom möta upp mig och sen kommer vi åka hem till henne..
skönt att få komma bort känner jag .. , de har vart lite för mycket nu ..
usvh å fy..
Men min vikt nedgång har blivit bättre :D ! yey!.
så nu jäklar . är ja igång.. :D skönt skönt.. =) !

Men jag kom och  tänka på det att de var jäkligt längesen jag lyssnade på coldplay, dom ska jag lyssna på lite nu ..
Jag har fått massor av knott o mygg bett , överallt..

Hm kollade lite på kissies läppar, tycker dom ser extremt äckliga ut, :S. skulle aldrig kunna göra läppförstoring.. ser juh förjäkligt ut :P.
jag förstår inte varför man lägger ut pengar på sådan skit när man kan göra annat för pengarna..
ja ja , folk gör juh som dom vill.. men fy för läppförstoring! :O

Ja nu ska jag dra mig iaf ! :D
pusss

Frukosten, skinka tomat o aromat ! <3

Kommentarer
Postat av: Ida

De e as gott med tomat, aromato och lök på:D Ja älskar de:D

2009-08-07 @ 13:53:29
URL: http://mixxed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0