Trög !

ja nu har man då vart med frida ungefär hela helgen .:P trevlans iaf , vi har druckit saft med jordgubbar i och lagat mat och spelat kort, solat . idag var vi faktiskt ute på promenad oxå :) , vi har hunnit med mycket.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och pluggar, barnets utveckling habla habla ! , ja vet inte hur ja ska hinna allt men iaf, imorgon ska ja låna en engelska bok på bibloteket och läsa ut den tills nästa gång vi har engelska, tråk tråk. men ja får göra de så att allt går bra ! :) .

Hmm just nu tänker ja oxå på hur mycket falska människor som finns ute ? , det är rätt sjukt ändå.. ja klarar inte av de.. ja känner mig överkastad ibland av alla dom här människorna och varför kan ni inte vara normala ? , visst ja e inte normal kanske :P .. men ja är iaf mig själv..
Btw , good luck lottie imorgon för ditt långa jobb pass ! :O . usch ja skulle vara helt död om ja hade varit du ! :O blääää !


Kommentarer
Postat av: Charlotte

haha tack BLONDIE. Du är nästan blondare än mig din apa!

2009-04-08 @ 22:48:38
URL: http://beatingheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0