Hmm vilken lördag :P

Jaa , som sagt så vaknade jag upp hos lottie med fint väder ! :), när jag kom hem från stan och allt så åt vi lite god mat :) , sen började mamma färga håret på mig :P .. färgen räckte inte :( .. de va lite synd men vi ska köpa en ny :) .
Iaf sen så åkte jag till nödinge för att träffa frida och då hade tydligen min kusin fest hemma hos dom så vi drog dit :P och där var lite folk :P , dom lagade lite mat och sen drack lite, det blev en ganska lugn fest, sen drog vi till skolan för att kolla på lanet, men man fick inte komma in så fi glodde in i gympa salen haha ! ,

Sen sanna e störd ! hahah , hon skrek till några att hon hade kniv och grejer ! hahah ja höll på att skratta ihjäl mig, sen kom mackan och andreas för att träffa mig å frida, vi pratade lite sen körde dom hem mig och frida .

Jag gick och la mig direkt och kollade lite på tv och då är white chicks på tv ! hahahahahah :P på tv 3 ... haha kollade lite men sen somnade jag, var döds trött :P . :)

och nu sitter jag fortfarande i täckte och har inte orkat göra något , ska göra iordning mig snart sen dra till frida en stund :).
det ska bli trevlans :) .

Ha de allt bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0