Går dagen och idag dagen :) .

Igår åkte jag till lottie ungefär direkt när jag kom hem, packade lite plugg saker och så fick jag typ springa till bussen. tog 403 till bohus och sen 401 till kungälv där lottie stod och vänta på mig :) , vi gick in till maxi och köpte kött, grönsaker, korv och pepsi max. Sedan gick vi från kungälv till ulvegärde. usch :P :) när vi kom hem till henne så gjorde ja iordning köttet och lottie grillen. :) När lottie skulle sätta fart i grillen så hade hon kommit på att hon hade tagit i för lite kol så då hällde hon på nytt och ny tändvätska och då började de ryka så in i attans, lottie trodde brandkåren skulle komma ! , men sen tog hon en tändsticka och tände på och då blev det värsta brasan! :I hahahahah ! ja skratta så jag höll på att kissa ner mig ! . men resultatet på maten blev riktigt bra ! :) , tack för en god middag lottie! , sedan kollade vi på sanningens ögonblick, han vann 500:000 , första som gjorde de :), sen satte vi på filmen american history X :) jätte bra film :) .<3vi gick och na na och vaknade vi 11 ungefär.

vi har inte gjort något alls idag , pluggat har jag gjort i af :P , men vi lagade faktiskt en god liten ost bricka :) . med brie ost, paprika, persika, annanas och knäckebröd :) . gott gott :) .

sen tog jag bussarna hem då, först hennes buss, 319 eller nåt till kungälv, sedan 401 till bohus och sen 403 till älvängen.. skit segt :( .. när ja kom hem så gjorde jag popcorn och satte mig vid tv:n och kollade där lite, och nu sitter jag på datan och ska snart sova för det är juh skola imorgon :( .. usch å fyy .. .:) men ha d bra ! :)






Kommentarer
Postat av: Charlotte

det var mysigt :) nästa säsong är det du som sitter i den gula stolen mittemot Pontus gårdinger. jag har anmält dig ;)



men tror bilderna hamna lite fel ? ;D

2009-04-14 @ 12:31:43
URL: http://beatingheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0