Fredagen !

Åkte till skolan för jag hade iv val, sen klassrådet , och sen åkte jag hgem för vi började inte förens vid typ 4 timmar efter .
så jag åkte hem åt lite mat och tog det lungt, sen när jag kom till skolan kom ida och mötte mig och johanna. vi gick till engelskan och fick reda på betyg :;( .. usvh ...... men men nu har ja massa plugg att göra under påsklovet som vi har denna veckan ! :O .. fyy ! ja gillar verkligen inte att plugga men vad ska man göra ? ..

Sen åkte jag med ida till stan en stund..köpte solglasögon och örhängen :) , sen drog jag hem, åt lite mat och stack igen..

Åkte till lottie :) , kollade på film , the wrestler, cinderella man och withe chicks ! :D ,, hahah så jävla bra den filmen ! :P ^^ ..
 
Sen vaknade jag utav att det var så himla fint väder på lördagen ! .. vi gick ut och solade en stund och lottie va ganska pigg idag iaf  ! :) sen gjorde vi i ordning oss för hon skulle jobba och lite grejer och jag åkte in till stan för att möta upp mamma :) . sen åkte jag hem . :P

!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0