Fin middag.

dagen började redan bra, jag tog det luungt, satte mig i solen och drack en kopp te, och ringde lottie och fråga om hon ville komma till mig.
Jag tänkte att jag kunde göra en fin middag till henne och mig, eftersom vi inte hade träffats på länge och så :) .
Så jag gjorde kyckling i ugnen, Ris och brunsås. :) + en jätte god sallad till :)
Charlotte tyckte att det var jätte gott, så jag hade lyckats :) . vi drack lite vin och jag började göra iordning mig för att Sanna ville att vi skulle komma på maskerad fest i nödinge. så vi drog dit efter några glas, vi mötte sanna, nina och malin men då skulle dom dra till en annan fest i sköningared.
så det var bara att sätta sig på bussen igen och åka dit :) . när vi hade hoppat av bussen så väntade vi på att v skulle få skjuts upp till festen.
så lottie och jag fotade lite på oss själva. hon var juh bäst.. hon verkligen roade sig in i det hela ! :)
sen när vi var där var det skit kul, det var trevligt och så..

Sedan drog vi :) ..

gick väl och la oss vid kanske 8 på morgonen! och vaknade 4 på dagen ! :I det var verkligen en bort kastad dag...
fast senare gick jag till bussen för ja skulle till vänersborg, till min käarste syster :) .
 
det var trevlans..
!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

hahaha det kan man luuugnt säga ! men det var kul ändåå :) <3

2009-04-14 @ 12:28:27
URL: http://beatingheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0