Broken strings & Jai ho

alltså dom bästa låtarna nu är broken strings och jai ho , BÄST ! . alltså kan inte sluta lyssna på dom.. :S . beroende?

Iaf nu ska jag berätta lite med vad som har hänt i helgen och sådant :) .
först var jag på grillning hos lottie, där var jag, sanna, robert, blom och lottie då. :)
vi grillade lite kött och sådant gott , satt o åt och drack lite.
Sen vilade vi våra magar, tände på vattenpipan och satt och tjötade och hade roligt ! :) .
sen blev några fulla och hade sket kul:P .

Dagen efter så vaknade jag kl 9 när min buss gick.. skulle nämligen till jessica och fredrik och passa terror och collin med mamma, royna, mikael, conny o becca..
men mamma och dom kom och hämtade mig så det löste sig till slut.
ehm fint väder var det iaf den dagen.

sen åkte vi hemåt dagen efter och så .. tråkigt hade velat stanna kvar. för det var kul att träffa jessica o fredrik.

Idag fyller Robert år. 20 bast blir lill pojken! :P grattis till han! .
jag var där och spelade lite neger o president med folket hos sanna :) trevligt trevligt. nu ska jag iaf sätta mig och göra klart engelskan och folkhälsokunskapen :) .!

Lovie lovie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0